Pamugum_10 ısıtıcıyla sıcak su kaynat ve derin bir kovaya dök hemen buhari gitmeden bir battaniyeyi üzerine ört ve kovaya doğru eğil icine çek o buharı 10 dakka durman yeterli hemen buharla beraber terliceksin sonra yüzünü yıka bütün mikroplari atiyor günde 2 kez yapıyorum grip olduğumda ve çabucak iglesiyorum çokta ferahliyor insan tıkalı burnun bile açılıyor içine iyice çek ama sirke bile içine döküyorum kovanın çok doğal bir yöntem dene derim