uraz_ve_annesi- ayse3452 15-20 günü buldu benim yan takınca ağrım çok oluyordu yavaş yavaş alıştırdım vucudumu
Nurdanb ayse3452 zaten kendiniz yatıp yatamayacaginizi anlıyorsunuz. 1 hafta 10 gün gecmeli en az yavaş yavaş denersiniz doktorunuza da danışın mutlaka
Oelrlrkmemdmd ayse3452 ben 9. Günde yanı bu gece yan uyudum biraz geriliyor ama çok değil sıkıldım sırt üstü yatmaktan
ayse3452 Nurdanb Ya bu gece denedım ben cnku sırt ustu belım cok agrıyordu hıc rahatsız olmadım ama korktumda acaba bosey olurmu dıye dola saga donebılıyorum sagda bıraz agrım oluyor ama solda hıc olmuyor umarım bır sakıncası yoktur daha sezeryanda 4. gunuö🫠
kizannesiyimm Beşinci gün kontrole gittim ve doktorum dikişimin güzel iyileştiğini istediğim gibi yapabileceğini söyledi. Yan yatınca ağrım çok oldu o gün ama 7. gün soluma yatıp uyudum gayet güzel. Bünyene bağlı. Bir arkadaşım 20 gün sırt üstü bile yatamamıştı
kuygur Valla ilk doğumda ilk dakikadan yatıverdim lakin ikinciyi bilemiyorum 9 haftam kaldı bakalım 🙏🏻
polyanna06 ayse3452 ikinci günün ve yavaş yavaş yan dönüyorum çünkü sırtım ağrıdı düz yatmaktan bir zararı var miymis ki