Bende 36. Haftaya girdim kızlar ama iki gündür bende bi halsizlik yorgunluk var. Yüzüm gözüm şiş uyanıyorum sabahları, hiç modum yok. Anlamadım neden böyle oldu. Yürüyüşe gelince yarım saat filan yürümeye çalışıyorum ama her gün değil. Hurma yemeye dün başladım. Onun dışında hiç bişey yapmıyorum tavsiyelerinizi paylaşabilirsiniz