handhnde Sabah 8 de sezaryan doğuma gireceğim.Heyacandan hiç uyku tutmuyor . Güzel anneler dua edin her şey yolunda gitsin
meleklerin_annesii handhnde inşallah sağ Salim hastaneden çıkarsınız , kuzum uyuman gerekiyor yarın da bebeğin doğdu diye sevinçten uyuyamazsın yorgun düşersin , son saatlerin tadını çıkar bence 😬😎☺️
Adenin1annesi handhnde amin canım bana doktorum sagat kaçta ameliyat olcagimi söylemedi ama sagdece yedi buçukda burda ol dedi