Meltemsam Nursell50 ben kızıma epidural normal doğum yaptım çokta memnunum şimdi 2.ye hamileyim inş onuda epidural normal doğum yapmak istiyorum ağrısız doğum süper bişi
OlgaArslan Nursell50 normal doğum istiyordum korkum falan yoktu ama mecburi sezeryan ve çok korkuyorum 😑
Alinmavi Nursell50 sezeryan bir secenek degil dogumun normal yollardan gerceklesememesi halinde yapilan ameliyattir. Ulkemizde istege bagli olarak da yapilmakla birlikte bu kesinlikle tesvik edilmemelidir. Dogum ilk kez yasayacak insanlar icin tabiki korkulacak bir sey ama binlerce yildir da yapilan bir sey epidural bu konuda buyuk yardimci anne adaylarina. Acisiz agrisiz hem de sezeryan gibi ameliyat riskleri barindirmiyor. Normal dogum adi ustunde normal olan. Korkanlar icin epidural. Altindan kalkamayacagini dusunen anne adaylari eger bebek yapabilecek yas ve olgunlukta iseniz dogumu da kaldirabilirsiniz bu guc yaratilistan var icimizde ve etrafiniza bakin gordugunuz kadinlar ve onlarin buyuk buyuk buyuk buyuk anneleri dahil hepsi basarmissa siz neden basaramayasiniz. Ayrica maalesef ozel hastaneler fiyat farkindan doktorlar da kolaylarina geldiginden anneyi sezeryana yonlendirebiliyorlar. Dunyada kadina bahsedilen en guzel mucize anlardan mahrum etmelerine izin vermeyin. Anne yada bebek icin hayati risk olusacak bir durum varsa tabiki sezeryan, bu durumda secim sansi olmaz zaten.
Busraaras NaimeYilmaz ya bende sezaryan istemiyorum çok korkuyorum sezaryandan normal olmasını çok istiyorum allahım inşallah isteyenlere normal doğum nasip etsin 🙏☺
Nursell50 Meltemsam herhangi bi sakıncası varmı açıkcası ben o sancıyı çektikten sonra normal Doğum düşünüyorum
Nursell50 deletedmom01 herhangi bi sakıncası varmı açıkcası ben o sancıyı çektikten sonra normal Doğum düşünüyorum
deletedmom01 Nursell50 sezeryanda sanci çekmiyorsunuz ki. Sezeryandan sonra agrilar olabiliyor toparlnma sureci fln. Bnde norml dgum hic istemiyom.
NaimeYilmaz Busraaras Aminnn 🙏 İnsanlar agrı cekmek ıstemıyorlar ama bende ilerde cekmek ıstemıorm dogurur dogurmaz ayaklanıym kmseye muhtac olmıym ıstıorm ınsallah herkezn gönlundekı olur 🤗
Findikurdu Ben de hep normal dogum istiyordum ama, mecburi sezaryan olacam, ve bu durumdan dolayi da endiseliyim.. dogumdan sonra ki toplanma sureci agrilar vs.Rabbim hepimizin yardimcisi olsun insalllah 🙏😍