Birkaç gündür oturduğum yerden kalkarken ağrım var, yürürken de devam ediyor. 31+5’teyim, öncesinde hiç yoktu. Bu haftalarda ağırlaşma olur diyorlar ama herkeste benzer şekilde mi emin olamadım. Ağrıyı da tam tanımlayamıyorum, karnın alt kısmı-kasıklardan başlıyor bacaklara kadar. Dinlenmeyle de geçmedi. Egzersizlere başlamıştım ama düzenli yapamadım. Sadece yürüyüşle devam etmeye çalışıyorum ama yeterince hareket edemiyorum işim gereği hep masa başındayım. Hareketsizlik mi etkiledi yoksa olağan bir durum mu sizce bunun için doktora görünmeli miyim