Celiktss + dün doktorumla aynı muhabbeti yaptık. Blogda yaptırma diyolar dedim. Allah aşkına insanlar kendileri hata yapıyo hadi de neden başkalarına sebep oluyolar ya dedi.
Hastası geçenlerde şeker yüklemesi yaptırmıcam diye tutturmuş. Ben açlık baktırcam sadece demiş, kan verirken bayılmış, açlık şekeri 150lerdeymiş. Hemen yatış vermiş hastane yemeklerini beğenmedim tatsız tuzsuz diyip çıkmış eve gitmiş. Doktorum delirmiş tabi. Mesaj atıyorum arıyorum tınlamadı beni diyo. Sonuç =28.hafta erken doğum(ölü doğum)
Lütfen k ndiniz ne yapıyosanız yapın ama başkalarının vebaline girmeyin!