Emrenil86 genel anestezi de yapmıyorlar cnm gerek yok ama spinalde çok korkar heyecanlanırsan tansiyonun yükselir o yüzden tansiyonun çıkmadan yapılsın söyle korktuğunu yaparlar ameliyathaneye gitmeden.Yok bebeğe bir zararı olmuyor.Asıl tansiyon çıkarsa bebek strese giriyor.Zaten doğumda sürekli tansiyonuna bakıyorlar yükselirse yapıyorlar.Bana yapmışlardı dikilirken yükseldi tansiyonum panik atağım var zaten.Şimdi ikinci sezeryanım olacak doğumdan önce yapacak doktorum.Genel olma canım ya boşuna narkoz alma hem bebişini ilk anlarını gör.Korkma yani