Rabia_1658 ilkim27 12+0 da öğrenmiştim eğer pozisyonu uygunsa ve doktorunuz iyi bir doktorsa öğrenirsiniz yakında sizde ☺️
Arzu_uu ilkim27 11 yada 12 ögrenılıyor ama hep yanılma oluyor banada 12 kız dendı 13 ve 14 kesın erkek denıldi o yuzden
Sareeee ilkim27 11 haftalikken doktorum erkek dedi ben tabi inanamadim kesinmi dedim bana eger kiz olursa butun alisverisini ben yapicam senin gonlun rahat olsun demisti
Simsimblog ilkim27 11+3 haftalık hamileydim öğrendiğimde. Kız bebek ve doktorum %99 demişti ☺️ yanılmadı kız bebeğim 2 aylık olduk bile 🥰
MaviDeranHazal 13+3 te gittim en son, çok hareketli belli olmuyo demişti. Şuan 16+2 olduk 2 hafta daha bekliycez 🤷♀️
1aysekaplan ilkim27 tahmin edebilir doktor net birşey soypemez niye bukadar acele ediyosunuz ki bu haftalarda yapılan tahminler yanlış çıkma olasiligi var biraz daha bekleyip 17 18.haftalarda öğrenmek daha mantikli
tazecikannee Bende 11 haftalık oldum ama sanmam erken ve kesin konuşmazlar cinsiyet konusunda ben 13 haftalıkken gidicem belki net bişey söylerler ilk hamileliğim heyecanım çok 🤩
ilkim27 tazecikannee benim de ilk hamileligim ve bir an once ogrenip odasini herseyini ilmek ilmek islemek istiyorum
Kardelen_espark ilkim27 ilk kizimi 10+3 de öğrendim doktor kız dedi ama 16 haftadan önce sen yine birşey alma dedi cidden de kızım oldu🥰
Desasel12 ilkim27 benim 11+5 te kesin kız dedi doktorum değişmedi de kızım doğdu şu an 2 buçuk yaşında ve yine hamileyim tam göstermedi kendini bu defa büyük ihtimalle kız dedi haftaya belli olacak
ilkim27 Desasel12 masallah canim allah anali babali buyutsun bende bir an once ogrenmek istiyorum cinsiyetini