Kızlar 30.1 olduk az önce lavabodan çıkınca karnımın aşağı kısmına hafif baskı uyguladım ama bebeğin karnımın dahada aşağısında olduğunu fark ettim özel bölgemde bastırınca aşırı sertlik hissediyorum ve eminim bu sertlik bebek sizce normalmi erken doğum riski taşırmı