Noname9492 10 ekimde planlı sezeryan inşaAllah🫶 18 gün kaldı tabi bizimki beklerse boynuna bir tur kordon dolamış yaramazım. Kilo alımına vs engel olmaz di mi🤷🏻♀️
Bybrs Noname9492 bende 36 haftalık 00.00 da 😊 benim de ay sonu 37 haftalık nasipse sağ salim alalım evlatlarımızı hayırlısı ile kordon için fikrim yok allah’ıma emanet olsun
Tospikannesiiiii Noname9492 bende 35 e girdim benim normal inşallah 40 ı görmem ilkte ki gibi 🙄 38 gelsin inşallah tek kat dolanma ile bişi olmaz geri çözülen de vsr beslenmeye engel değil canım
Noname9492 Tospikannesiiiii doktor bu haftadan sonra kordon çıkması zor dedi ama problem yapmadı sağlıkla kavuşalım minnoşlara😍