NurM1 Uygun fiyatlı ve memnun kaldığınız doktorları yazar mısınız ? Birde üni hastanesinde veya şehir hastanesinde doğum yapan yapacak olan ?
Evin45 NurM1 Manisa şehir hastanesine gidiyorum şuan için normal görünüyor iki doktor var çok iyi biri Mustafa Cihan Baysal diğeri mutlu öğüt
Aycicegim NurM1 Sadık Sözdinler de sezeryan oldum müthiş konforluydu ameliyat dan 1 saat sonra ayağa kalktım 🌺
NurM1 Evin45 bişey sorabilir miyim özel oda olarak var mı ? eş alınıyor mu odaya ? bir de normal devlet hastanesi mi ?
Evin45 NurM1 bende sordum doğumda özel oda yok odalar 2 kişilik muayene sırasında eşim geliyor yanımda yarın hatta kontrolüm var 37+4 haftalık olduk sadece nst de erkek alınmıyor orda aynı anda 4 hasta muayene ediliyor
NurM1 Evin45 doğumdan sonra odaya eş alınıyor mu yanında durabilir mi kadın doğum servisi diye almamazlık yapıyorlar mı
Hulyaaa1 Grandmedical hastanesine Nahit ataya gidiyorum çok memnunum yarın doğumum var inşallah güzel geçer 🙏🏻😇