Benim ilk doğumumda öyle olmuştu canım ,30. Haftadan snra her hafta detaylı ultrason da bakılmıştı 36 +2 de tekrar kontrole gittiğimde acil sezaryene almışlardı bebeğin gayet sağlıklı oldu çok şükür biseyi yok bana doktorum taze sikilmis havuç suyu iç hergun bir bardak demsiti onu içmiştim sürekli sende korkma Allah’ın izniyle sağlıkla kavursun bebeğine hem küçük sayılmaz hafta olarakta sağlıkla gelsin minik kuzu🥰