meryemefem Merhaba kızlaar doğum yapalı 4 ay 27 gün oldu ve ben 4, 5 gün arayla regl oluyorum doktora gittim normal karşıladı ama etrafımda duyan herkes bunun normal olmadığını söylüyor neyden olabilir daha önce yaşayan oldu mu acaba
meryemefem Deletedmom_110 ben 40tan 15 gün sonra oldum ve hep 1 hafta arayla oluyorum bazen 3 gün arayla bile oluyor
meryemefem Deletedmom_110 danıştım da normal diyor ama etrafımda duyan herkes bunun normal olmadığını söylüyor