Yenidilek 40+2 olucam 12 den sonra yarın son kontrolüm var sabah gidip suyuna falan bakıcaklar doktorumda pazartesi gel yatışını yapalım suni vericez dedi. Pazartesiye kadar sancım olur inşallah 😅 salı günü alttan dürtü belki doğumu tetikler dedi salıdan beri lekelenmem var kiminde nişan leke şeklinde geliyormuş acaba banada mı öyle oluyo diyorum. Yarın söylicem doktora bakalım ne dicek