Rumuz123456 Aydax fiyatlar çok uçuk ya 😒 xioami var en uygun gördüğüm ama o da kamera sadece telefondan izleyebiliyosun ses vermiyo , bildirim geliyomuş sadece ben de çok kararsız kaldım o yüzden
NazMH Xiaomi aldik biz, iki yonlu ses oluyor, seste ve harekette bildirim geliyor, gece gorusu de var :)
Berelfgun NazMH xiaoniler güzel ama elranı yok telefonla bağlanıyorlar o zamanda tüm telefon hareketiniz sınırlanıyor benim arkadaşım motorola lux 64ü önerdi veweel diye bi markayıda önerenler var tabi tercih meselesi ekran isteyip istememek
NazMH Berelfgun evet haklisiniz ama esimle, tabletle vs paylastim yani tek ekranda sinirli olmayacak, tabletten falan devamli izleyebiliriz uyudugu zamanlarda