Nur87 Bebeğe giden kan akımı en iyi sola yatarken oluyor, o yüzden öneriler genelde sola yatış şeklindedir. Ayrıca düz yatma pek önerilmez rahim büyük damarlara bası yaptığı ve annede tansiyon düşüklüğü yaptığı için. Örneğin NST düz değil sola yatık çekilir genelde.