Segs Merhaba Arkadaşlar, Dr un söylediği kiloda donuyor mu bebekler Sizlerde nasıl oldu? Ben 37+3 deyim 2900 kilosu normal mı acaba sezaryen olacağım için bir haftam kaldı
Arife2736 Segs gayet güzel ben 38+5 ilk oğlumu kucağıma aldığımda o kiladaydi sağlıklı olsun doguncada kilo alir
Nrglesim2 Segs 37+5 3600 kg 40. Haftada gelirse iri bebek olabilir sezeryan düşünürüz dedi bakalım da 16 günümüz var gözüküyo
Karan_mete29 Glkrkmz nedenini bilmiyorum hastaneye gittigim de doğum başlamıştı benim doğumlarim sezeryan oldugu için bu da sezeryan di ama gittiğim 6 cm aciklikla kanala girmişti gitmesem kaybedebilirdim ya da beynine oksijen gitmeyebilir di
Smyye1B Segs Hiç belli olmuyor 37+4te 3600 dedi 37+5te birgün sonra 3300 doğdu. Bu arada bebeğiniz gayet iyi yeğenim de 37+5te 2700 doğdu .😇
Nesrnn41 37+2 3.270kg Dı Dr normal dedi bir haftam var doğuma sezaryen olucam inş 3.500 kg olur diye düşünüyorum