Benim de 9.haftada olmuştu kese etrafında biraz kanama alanı vardı herhangi bir vajinal kanama ağrı vs olmadı. Progestan kullandım fitil olarak cok sükür 2-3 haftada geçti ama çok endişelenmiş korkmuştum ve yattığım yerden kalkamamıştım biraz da üzülmüştüm . Tecrübe ettim her gebelikte olabilen bişeymiş çoğunluğu kendiliğinden bile ilaç kullanmadan kayboluyormus çoook sükür sizin de geçecek allahn izniyle