Ya belki çok saçma bi soru olacak ama cevabını hiçbir yerde bulamadım😅 hiç açıklığım yoktu salı günü doktorum ben 1 cm parmağımla açtım gibi bişi söyledi
Bu ikinci çatı muayenemdi, ilkinde hiçbir şey olmadı ama bundan sonra kanlı mini bi pıhtı ve kahve leke de oldu
Bu 1 cm açıklık oldu diyelim ki sonra ilerlemese bile geriler mi yabi geri kapanır mı?