Esra383838 Biz küçüğü daha diye mi sohbet etmiyoruz ya hadi bakalım Nisan anneleri Nisan 12 benim doğum nerdensiniz yaşlar kaç kaçıncı gebelik cinsiyet öğrendiniz mi aynı şehirde olanlar tanışıp görüşebiliriz bile ayyy şiştim çok mu konuştum ne😂😂
EvinG Esra383838 12+5 Doğum 14 Nisan gösteriyor 28 yaşındayım ilk gebelik 11 haftalıkken kıza benzetmişti bakalım hayırlısı olsun
DuduNur Esra383838 12+4 cinsiyet belli degil daha ilk gebeligim 20 yaşindayim 19 Nisan olarak görünüyo 🤗
Esra383838 EvinG bana da erkeğe benziyor dedi önceki de erkek sağlıklı olsun tabii ilk şartım o ama Allah bana iki meyveyi de tattırsın inşallah hangi şehir
Htccprz Merhaba nisancılarr😊😊 Ben bursada oturuyorum 28 yaşındayım ilk hamileliğim 13+3 üz doğum 10 nisan görünüyor.cinsiyet konusunda bi tahmin yok henüz haftaya kontrolüm var umarım öğrenebilirim 😊😊 catliycam artik☺
Aysel96 11 haftlik oldum bu gun 22 -23 nisan olucak. Sezaryan olucam cunki. 2ci hamileliyim. Azeriyim😊
SemaD Merhaba bizde 13+1 olduk. 2 hamileligim ilk dusuk yapmistim insallah hepimiz sag saglim kucagmiza aliriz bebislerimizi ingilterrede yasiyorim 25 yasindayim ☺️☺️
Htccprz SemaD Rabbim kucağımiza almayı nasip etsin inşallaahhh🤗 nisanda hepimiz güzel güzel doğum hikayelerimizi yazabilelim☺
meri453 Merhaba🤗 bizde 13+4 üz. İlk hamileliğim. Manisa/Turgutlu da yaşıyorum. Henüz cinsiyet öğrenmedık haftaya inşallah🤗
Asli35k Merhaba ben de 11+3 20 Nisan gibi cinsiyet için haftaya 12. Hafta da gideceğim inş söylerler 😊
Misra_123 Benim de 21 nisan dedi bakalim suan 12 +4 haftaya kontrolum var inşallah cinsiyeti belli olur ilk hamileliğim yaş 19 bursa 😁
Tugcegullll Bugün 11+5 haftaya bugün yani 12+5 ken kontrolümüz var insallah cinsiyet belli olur 🙏🏻 24 yaşındayım ve 25 Nisan tahmini doğum ama epilepsi hastası olduğum için sezeryan olur mu bilmiyorum doktoruma bu gittiğimde onu soracağım.. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağıma alırız yavrularımızı 🤰🏼Ve ilk gebeliğim