Berildoruk Sura sıkıntı değil çok araştırdım herkeste farklı çıkabiliyor problem değil sonuç pozitifse testte için rahat olsun
Berildoruk Sura Bende benimki için düşük sanıyordum ama bi site var beta hcg Aralık'ları yazıyor du bulursam atayım şimdi
Berildoruk Sura http://www.anneleronline.com/beta-hcg-degeri-kac-olmali-ve-ornek-sonuclar Bu sitede Aralık'ları var 4 hafta da en düşüş 5 en yüksek 420 5 hafta da en düşük 20 en yüksek 7300 diyo içini rahat tut dua et sev bebeğini
Berildoruk Sura bence içini rahat tut her doktor farklı şeyler söylüyor sen Yemene içmene. Dikkat et tutunur inşallah
Gzmdnz Ben de dün öğrendim adetim 3gün geçti kasik agrisi oluyor ara ara gogus hassasiyet idrar çıkma sıklığı semptomları bu kadar hissediyorum suanda
yoq Gzmdnz şuan normal hayatıma dvam ediyorum, sadece sabah uyanamama birde belimde batmalar oluyor o kadar. İnşAllah pzt doktora gideceğiz.
Gzdgrkm yoq 5 hafta olarak görünüyo kan tahlilimde, fakat kanamam var düşük tehlikesi var dedi doktor yatıyorum maalesef rabbim herkese hayırlısıyla kucağına almayı nasib etsin sağ salim
yoq Ozgultugba merhaba aynı durum bendede oldu, sonra tekrar kan verdim değerim yükselmiş. Peki doktora gittiniz mi?
Ozgultugba yoq evet iki günde bir gidip kan veriyorum değerim her seferinde iki katına çıkıyor yani şuan iyi, çarşamba günü kese görülür dedi bakalım 😊