KIZLAR HASTANE ÇIKIŞI NASIL SİZCE?
SemaArin Farklı ve çok güzelll
SemaArin ben pek beğenmedim 🙄
SemaArin cok tatlı bence🤍
SemaArin bence gayet sevimli. Kaç liraymış?
Güzel canım 🤗🤗 sağlıcakla gelsin minik 🌸🌿
Çok güzelmis 🥰hangi site acaba fiyatlar çok pahalı bende bakıyorum
Çok tatlı canım zaten kendisi melek olduğu için ne giyerse yakışır 😇