Serife_1414 Kızlar 31 haftalikan doktorum kan tahlili istemişti sağlık ocağında yaparız demişlerdi o gün sağlık ocağına gittim hemsirem olmadığı için yapılmadı şuan 33 haftaligim kan tahlili vermedim diye bir şey olur mu yarın doktor kontrolüm var kızlar