Sinem1051 Kızlar Antalya Merkez de iyi bir kadın Doğum doktoru var mı tavsiye edebileceğiniz 3 doktor değiştirdim 19 haftalık hamileyim artık sabitlemek istıyorum
ftmfts Sinem1051 ofm hastanesi Pinar Özalp. cok ilgili bir doktor açıklayici anlatıyo her seyi. bir deneyin derim.
Secil0 Sinem1051 medstar yıldız hastanesi, Murat bulut doktorum. Çok memnunum hayatımda tanıdığım en naif ve dikkatli doktor.
Feeling07 Canım ben medicalpark hastanesi mine erdoğan Yılmaz’a gidiyorum geçen hafta ilk randevumdu çok memnun kaldım gayet ilgili ve güler yüzlü. Araştırırsanız eğer çok iyi yorumlar var hakkında. Siz 3 doktor değiştirmişsinizya onlar kimlerdi canım?
Sinem1051 Feeling07 canım vitale ye gittim tanere yaşam a gittim vakıfa medstar Sanem'e gitcem bide ücret ne kadar orda
Bebegimvebiz Feeling07 Mine hanım hakkında iyi şeyler duydum ama ücreti konusunda bilgim yok 100 mü yoksa 150 mi bilmiyorum
Ayseee07 Damlamine ofm tuğçe çimen aslana gidiyorum bende cok memnunum ilk doktorum hiçbir değişiklik yapmadım sans eseri gittim memnum kaldım gönderdiklerim de çok memnun
Damlamine Feeling07 41e girdim ugün gayet memnunum ben mine hanımdan umarım doğum bitince de memnun kalırım
Sinem1051 Ayseee07 canım bnde randevu aldım bakalım ücret de 50₺ miş cumartesi gitcem sezeryan be kadar ücreti biliyo musun
pelinnnnn Sinem1051 vakıf yaşamda kime gittiniz bende doktor değiştirip nalan hanıma gittim fakat yarın da ismail beye gideceğiz merak ediyorum nasıl biri
Feeling07 Sinem1051 saneme ben gittim ama memnun kalmadım canım. Sanem hanımın ücreti 115miş sanırım mine hanımın ücreti 140 tl.
ftmfts Sinem1051 valla tam emin olmamakla beraber 150 diye biliyorum siz yine de sorun benim ozel saglik sigortam oldugu icin 15 tl veriyorum.
Yagmurmert pelinnnnn bende vakıf yaşam nalan hanıma gidiyorum. Şimdilik memnunum ama yorumları da merak ediyorum. Neden degistirdiniz acaba. Bide vakıf yasamdaki semih bey de iyiims. Bide medstarda murat bulut çok iyiyimis
Feeling07 Damlamine allah sağ sağlim doğmasını nasip etsin inşallah canım ❤️ Birde şey sorucam mine hanım normal doğum için çok ısrarcı oluyormu yoksa hasta mı belirliyor doğumun nasıl olacağını? Biraz fazla normal doğumcu diye duydumda.