26+6 dayız bugün. Kasıklarımda ve kasıklardaki kemiklerimde çok fazla ağrı var. Yatakta dönerken, kalkarken ve yürürken canımı yakıyor. Biraz araştırdım ama ağrıyı yaşayan var mıdır merak ettim. Birqz da korktum açıkçası. Yaşayanlar varsa ve yazarsa sevinirim. 🙏🏻🙏🏻