Bugün hastaneye gittim 4 haftalık hamileyim bundan önceki gebeliğim dış gebelikti malesef keseyi görmek istedik ve doktorum erken olduğu İçin alttan muayeneyle baktı gördük ama eve geldiğimde pembe kanama tarzı akıntım olduğunu gördüm şuan kesildi ama korkuyorum doktorum dinlen dedi düşükle sonuçlanmaz deilmi