Kızlar merhaba 11 haftalık hamileyim iki gündür sol göğüs tarafımda sanki bıçak saplanıyor gibi saniyelik ağrı giriyor herhangi bir kalp rahatsızlığım da yoktu mesela bişey almak için uzandığım zaman aniden giriyor hemen geçiyor yine de korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı yada normalmi ?