Mirza321 Haftada olan anneler bebek çok hareketli mi benimki çok hareket ediyor ve bazen bi tarafta toplanıyor orası sertlesiyor çok canımı yakiyor😥 erken değil mi bunun için daha yaa 30. Haftada fln olur diyodum
Rumuz123456 Mirza321 benim de tam olarak böyle, birden toplanıp sertleşiyor doktor normal dedi ama içim rahat değil tabi yine de
Annekuzusu_1 Hayir hareketlenmesi normal bende 18+4 haftaliğim bugun ayni toplanma bendede oldu çok agrili evett.sırt üstü uzanmaya özen gosterin. Sol tarafiniza dogru uzanmak cok daha saglikli olacaktir🙏
Mirza321 Annekuzusu_1 hareketlerini 16. Haftadan beri hissediyorum ama 1 haftadır karnim çok sertlesiyor önerilerini dikkate alacağım teşekkürler 🥰