Annekuzusu_1 Kızlar sabah uyandıgınzda sizinde bacaklarinizda kollarinizda uyusma oluyormu üzerine uymadigim halde
Kleopatra- Annekuzusu_1 Bende oluyor. Uyuşmadan çok dizimin altına kramp giriyor deliriyorum sancısından. Birkaç dakika sonra geçiyor. Geçene kadar da yerimde duramıyorum.
Fatoskty Annekuzusu_1 benim el bileklerimde oluyo ellerimde oluyo ve el bileğimin kemik kısmı kitleniyor bazen
SuKahyaoglu Annekuzusu_1 bende de son 1 haftadır ellerimde aşırı uyuşma oluyor. Hatta bugün nörolojiden randevu aldım çok tedirgin olup. 35 haftalık hamileyim ve 20. Haftamdan beri magnezyum da kullanıyorum aslında. Bu neden başladı bilmiyorum
Annekuzusu_1 Kleopatra- Fatoskty Sanirim nu doğuma kadar devam edicek bi skntimiz. Ama olsun beee sağlıgıyla gelsinde varsın bizim ağrilarimiz olsun😂
Gamzesnn Annekuzusu_1 benim de son üç haftadır el bileklerim çok acıyo ve parmaklarımın ucu uyuşuyo. Doktora sordum olabilir böyle neyse ki son ayında oldu daha önce de başlayabilirdi ve doğumdan sonra bir aya kadar düzelir ödemden oluyo dedi. 37+5 haftadayım
MinnieMouse Magnezyum ve kan ilacı kullanmıyorsan doktora söyle canım. Onlardan kaynaklanıyor genelde. Tansiyona ilgili bir problemin yoksa öyledir.
Annekuzusu_1 MinnieMouse şuan kullandiğim iki ilac var multivit ve bitane pembe bi hap ismini bilmiyorm onun haricinde baska bi ilac takviyesi yapmadilar
MinnieMouse Annekuzusu_1 günlük bir muz ve bir maden suyu tüketmek magnezyum açısından iyi olur. Ek olarak takviye de kullan tabi ki. Muzu tam olgunlaşmamış yeşile yakın olanlardan seç canım.