Kimyasal gebeliği adet gecikmesi olarak düşünün. Bu gecikmeden önce değer yüksek çıkar sonra kendiliğinden düşer ve adet başlar. Adetiniz bitince denemelere devam edin ara vermeyin. Ben kimyasal gebelik geçirdikten hemen sonra yeniden hamile kaldım. Şu an 26. haftadamdayim. Son adet tarihim de düşük kanamamın başladığı tarih. Kimyasaldan sonra ara vermeye hiç gerek yok önemli olan değerinizi sifirlanmasi. Hiç korkmayın stres yapmayın kanamanizdan sonraki ayi değerlendirin