Naz12- ben ilk tedaviye başlamak için karar verdiğimde temmuzda ön görüşmeye gittik doktor bana omepa q10 ve bioesteron adında iki vitamin vermişti ama biraz Pahalı 1000 TL civarında tutuyo sonra 13 ağustosta reglimle beraber iğnelere ilaçlara başladık. Bende 12 meriofert 5 gonalf 450, 7 cetrotide 2 ovitrelle kullandım. Sonra yumurtalarım toplandı . Bir tane kaliteli olan 3. gün embriyosu transfer edildi. Çok şükür pozitifi gördük ilk denemedi olumlu oldu