eminemre99 Kızlar iki gündür bnde şişlik var ilk defa böyle oluyor ayaklarım birazcık sis yürürken anlıyorum ellerim desen hemen uyuşuyor şiş sanki ne yapıyorsunuz bu durumda kızlar
Anonymousmom eminemre99 bende de oluyor yürüyüş iyi geliyor het gün 1 saat yürüyorum şişler iniyor. Ellerime de atel kullanıyorum gece uyurken ağrı olmuyor
Kleopatra- eminemre99 El ve ayak şişti bende de son haftamdayım neyseki. Soğuk suya koyuyorum, bekletiyorum. İyi geliyor
eminemre99 Anonymousmom evet vanim yürüyüş yaoinca düzeliyor ama akşam yine başlıyor ki ne yaocam anlamadım eller için ne kullanıyorsunuz onu bilmiyorum canim
Anonymousmom eminemre99 atel kullanıyorum geceleri rahat oluyor ama gündüz elimi çok kullanınca gene uyuşma oluyor