Sleepless_Mother Kizlar yarın yatisim var ve sesim gitti az ve burnum akıyor afedersiniz 🙏 cuma sezeryan olcam hani bu engel olur mmu bilgisi olan
sessizizleyici Sleepless_Mother ben cok ağır değildim ama oldum öksürğk vardı biraz doğum sonrası o biraz zorladı pazartesi böyle gribim başkadı Perşembe gecesi bebeğğn doğdu
fulyaablaoluyor Sleepless_Mother bende ayni durumdayim da kizim zavallim okuldan kapti onu iyileştireyim derken ben oldum yeni yeni geniz akintisi hapşurma war pazartesi sezeryan icin gun alicam insallah grip engel.cok gecmis olsun sizede
fulyaablaoluyor Sleepless_Mother merhaba canim nasil oldun grip ile ilgili sıkınti yasadin mi yatisinda doktor birsey dedimi
Sleepless_Mother Deletedmom_110 inşallah ya 😑 oğlum da hasta bir an önce doğurmak istiyorum teşekkür ederim canım ♥️🥰
Sleepless_Mother sessizizleyici yaa 😢 bende öyle co k yok ama yinede belli olmaz tabi inşallah bı sorun olmaz teşekkür ederim canım ♥️🥰
Sleepless_Mother fulyaablaoluyor teşekkür ederim canım sana da geçmiş olsun benimde oğlum hasta iki gündür hastanedeyiz😑