Kubraa033 mutlaka vakti geldiğinde şeker yüklemesi yaptırın ve bir diyetisyen eşliğinde beslenme planlamanızı yapın en erken zamanda👌🏻 dediğim gibi kilo değil kilonun getireceği komplikasyonlardan korunmak gerekir. İkiz gebelikten ve gebeliğe başlangıç kilonuzdan dolayı süreç boyunca kilo kontrolünüz daha alt sınırda tutulacağı için bunu bir beslenme uzmanıyla sağlayabilirsiniz ancak. Diyabet, tansiyon, fazla kilo, kolestrol vs birçok hastalığı beraberinde getirebileceği için en erken zamanda tedavisini yapmak gerekir çünkü bunlardan biri bile sizin toparlanmanızı, gebelik süreci boyunca rahatlığınızı, sonrasındaki sağlık durumunuzu, bebeğinizin 50.yaşındaki sağlık durumunu bile etkileyecektir. Kendinize ve bebeğinize yapacağınız en güzel yatırım bir diyetisyenle devam etmek olur🤗🍀