Tugba1tugba canm benimde on haftalık gebeyken 9 haftalık çıktı doktorun baktığı cihaz vajinal veya karından muayene yada bebeğin duruşu hepsi etkiliyormuş ve iki üç hafta geri yada iki üç hafta ileri olmadığı sürece doktor sıkıntı değil dedi ki bi sonraki kontrolümde 13+0 olması gerekirken 13+2 olmuştu elhamdülillah 🤲🏻 çok takılma beslenmene ve su içmene dikkat et gerisi pekte önemli değil