Zzzsss Kizlar bugun yumurtalıklarimin zayif Oldugunu ogrendim bebek dusunuyoruz üzüldük baya boyle durum yasayip hamile kalanlar naptiniz?
Fatime07 Zzzsss üzülme canım inşallah rabbim tez zamanda nasip eder stres yapma sen ben cok duydum az değerler ile gebe kalanı
Zzzsss 6 ay önce bir dusuk yasadim bos gebelik boyle sorun yoktu ozaman yada varsa ben bilmiyordum zaten biraz korkum Vardi simdi da huzursuz oldum insallah dogal yollarla kalirim