Badoss Kızlar merhaba bebişleriniz ne durumda benimki 2483 Gr iri bebek diyo doktor merak ettim bu haftada normal kaç kilo olmalı ki
Naziminverasi Badoss ayyyy bugün gittm dr a sabahtan beri bende onu düşünüorum nolcak sonumuz diye yemidoğan kıyafetlerne bakıorum ööyle olcak mı dşye bende 32+4 üm kilosu 2500 boyu 50 cm çıktı altı haftada nolcak diye düşünüorum bizimkide iri
Suhedaaakk Badoss Bizde yarın 34 hafta olacağız bugün gittik kontrole 2,400 kilosu 47 cm boyu bence normal bu haftalar doktorum 3,5 4 kilo doğar diyor
Badoss Naziminverasi maşallah canım bizimki de 48 cm yazsam mı yazmasam mı doğru mu hatırlıyorum diye düşünüyordum 😅 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Maviii Naziminverasi benimde aynı iri dedi, şeker testi istedi, bir sıkıntı çıkmadı. genetik demek ki dedi, anne baba iri. sizinkinin boyu maşallah benim ilk oğlum 54 cm doğmuştu
Naziminverasi Badoss aminn cümlemizinn yok ben şokla iki üç kere kaçç kaçç diye sordum eminim 😂😂 napalımm çatlaya çatlaya doğurcazz
Ziynet4459 Suhedaaakk ayy benimki 34 de 2631 gramdı 35 e girdik kaç kilo doğacak acaba 😂😂 bana da iri dediler
Naziminverasi Maviii evet bana da bakıldı hepsi eşimde bende uzunuz baya genetik ama işte insan yinede bi düşünüo haftasına gelince ne olacak diye sağlıkla doğsunlarda
Akoglubuse Benim de 33de 2500 gram ve 48 cm’di.Eşim 1.90 olduğu için boyu normal ama yemene dikkat et dedi,şekerim de yok yükleme yaptırmıştık,biz de genetik olarak kiloluyuz ondan diye düşünüyorum
Badoss Akoglubuse bizde aynı canım ben 4500 kilo doğmuşum dedim doktora gülüyo o kadar doğabilirsin o zaman diyo
Maviii Naziminverasi geri olsa bi dert ileri olsa bi dert annelik işte her şeyi kafaya takıyoruz sağlıklı olsunlar sağlıcakla kavuşalım yeter