Nurayaksan 

Canım ben kapı süsü ve hediyeliği ‘bazihobiisleri’ de yaptırdım. Hatta bugün bizim görselin videosunu attı sayfasına , Çok kaliteli ve güzel oldu, uygun konusuna gelince kişiye göre değişir uygun kavramı, bu piyasada bence normal bi fiyat. 🌸