Merhaba hanımlar önceki postum da da yazdım ama dönmemiş kimse halbuki hep dönüş olur aynı durumda olan yok belkide gebeyken 25. Haftadayım göbek deliği iltihap yada kızarıklık .vs yaşayan varmı .? Doktoruma yazdım Betikonla sil sonra furacin merhem sür dedi bende aldım bugün başlıca geçmez ise genel cerraha görün dedi ama bebeğime de bağlı orası biraz korktum açıkçası ama doktor sıkıntı olmaz dedi bir yandan da banyo yapıyorum göbek deliği içeri çöküyor artık ıslaklık kaldıda öyle oldu herhalde diyorum ama bilemedim .? Yaşayan varmı .? Göbek deliği ağrısı zaten normalde olur oda var ara ara