Selosshh Arkadaşlar vajinama sanki bıçak saplanıyormuş gibi ağrı giriyor anlık giriyor geçiyor sonra yine geliyor gidiyor ilk defa oldu 33. Haftamdayım normalmi
iremnur16 Selosshh bende 30.cu haftamdan beri aynılarını yaşıyorum. Oturup kalkarken yatarken sağa sola dönerken sürekli acıyor ve sızlıyor. Sanırım normal. Hem bebek baskı yapıyor hemde kemikler yumuşuyor ☺️
Senas123 Rahim iyice yukarı çıktığı için sancı yapabilir,yada yalancı sancıda olabilir korkma bi kaç güne geçer
Selosshh iremnur16 normalde olmazdı şimdi otururken birden oldu çok rahatsız edici bu durum😫 sağ salim alalım kucağımıza inşallah