Anonymousmom İyi akşamlar ,bugun hava nemlendirici aldık bebeğimiz için incelediğimiz bir ürün değildi bebeğe faydalı olacağını düşünerekten almış bulunduk . Kullanıp memnun kalanlar var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum kızlar 😚
nilsmomy Anonymousmom biz kendimiz için almıştık kış aylarında kurtarıcım onsuz uyuyamıyorum kalorifer yandığı için burnum çok kuruyor. Bebek içinde kullanacağım çok faydalı olacağını düşünüyorum
Anonymousmom nilsmomy Evet o sıkıntıyı kışın bende yaşıyorum grip olcam gibi hissediyorum. Aynı marka mı yoksa farklı ürün mü sizin ki ? Birde havada ki nem miktarını kaça ayarlıyorsunuz 50 dediler bize bilginiz var mı?
nilsmomy Anonymousmom Biz Kanz aldık, nemini %50 de kullanıyorum buhar miktarını da 2. Seviyeye açıyorum. Otomatik kapanma özelliği var onu da 5 saate falan ayarlıyorum gece süresi dolunca kendisi kapanıyor. Haznesi 5 lt 3 günde bir suyu değişiyorum sizde ona dikkat edin su uzun süre kalmasın bakteri oluşuyor hastalık kaparsınız