hopelessMom hali hazırda bir çocuğunuz varsa ve üstelik hamileyseniz hayat gerçekten çok zor. yani zormuş. banyosu yemesi giydirmesi herşeyiyle ilgilenmek -daha doğrusu koca karnımla ilgilenmek- çok yorucu. bian önce doğurmak istiyorum 😏
Anakralicee hopelessMom aynen çok zor bende çok yoruldum artık çocuğum da uslu şükür ama ilgi ister aş ekmek bakım ister zorlanıyor insan bugün de hastalandı ben zaten kıvranıyorum ağrılardan artık bi doğursaydık hayırlısıyla çok zorlanıyorum
Okyanusburc Aynen kızlar ki ben çalışıyorum üstüne 3 yaşında kızım var çok zor gerçekten işler daha da zorlaşacak 2 çocukla iyiye gitmiyoruz kızlar 😅