Ddmyu Kullaniciadii benim de bat 28 . Doktora gitmiştim muayene için ilaç başlatmadan betana bakalım dediler adete beş gün kala beta 4.00 çıktı şimdi üç gün var aşırı meraktayım :( sizler ne durumdasınız
menessare Benim bat 25 yumurtlalıklarımda hafif sızı var (adet olucam gibi ) baskada belirti yok maalesef hani acaba gebelik belirtisi mi diyebileceğim hiç bir belirti yok sizin durum nedir
Kullaniciadii menessare benimde bi belirti yok acıkcası erken gebelik testi aldım ama daha cok var o yüzxen yapmadım :) belkide belirti icin erken inşallah hepimiz hamileyizdirrr😍
menessare Sudesu_1 yumurtlalıklarınızda sızı falan varmı adetten önce olur ya öyle var bende o yüzden ümidim çok yok ama Allah bilir tabi inşallah hepimizde vardır
Sudesu_1 menessare yumurtalıkta değil ama kasıklarım belim bacaklarım ağrıyor aynı adet öncesi her ay yaşadığım şeyler bi değişiklik yok
menessare Sudesu_1 benimde öyle adet olucam gibi …. İnşallah olmayız… göğüsler de bi belirti olsa dicem aca Mı ama ordada hiç bir belirti yok maalesef
Sudesu_1 menessare ya belli olmaz herkes te aynı değil belirti kiminin göğüsleri sonrasında ağrıyor bilemiyorum ya
menessare menessare diğer gebeliğimde çok hassastı (kimyasal) ama hiç belli olmaz ya beklemekten başka çare yok bakalım 🤷♀️
Kivircikkuala Kızlar ben iki defa test yaptım sizce gebelik var mı Birisi yumurtlamanın 8.günü İkincisi 9.günü Geç çıktı ikiside