Benimennembirmelek Kızlar kundak yaptığınız bezi nerden aldınız ve nasıl aldınız ne olarak aldınız benim ilk hamileliğim TM olarak bilmiyorum 🙃
alonee Benimennembirmelek yazın doğum yaptım müslinle kundakladım. Şuan penye battaniyesi ile kundaklıyorum
benkosarim Benimennembirmelek penye kundak battaniyeler var onlardan alabilirsiniz bu hastane çıkışlarına dahil olan ince battaniyeler var ya onlardan kış bebeği olacaksa eğer onlar daha rahat ettirir Müslin daha ince
Benimennembirmelek benkosarim ben bı tane hastane çıkışı aldım onun içindeki battaniye olur mu acaba Kasım’da doğacak bebeğim