clover444 bebeğimin cinseyeti öğrendim 🙏kontrol için gittiğimde kız dediler tam isim fala düşünürken detaylı ultrason yaptırdım erkek olduğunu öğrendin 😊artık bundan sonra değişmez değilmi
Wonderwoman08 clover444 clover444 benim de devlet hastanesinde kız gibi demişti doktor . eşim de gibi ne ya ? Ya kızdır ya da erkek demişti 3-4 gün sonra özele gittik erkek dediler. :) oğluşum oldu. Devletteki ultrasonlar eski teknoloji biraz özele de sanki daha iyi cihazlar var. Doktor da önemli tabi. Ama 22. Hafta da baya ileri yani nasıl yanlış tahmin yapmış şaşırdım. Neyse hersey bir yana kız olsun erkek olsun sağlıklı hayırlı evlat olsun inşallah ilk bebis mi? 😇