3 yaş 2 aylık kızım var. Şimdi 2. Kızıma 24+1 hamileyim. Nasıl hissediyorsunuz 🌸 kız olduğunu hissettiniz mi yoksa yanıldınız mı 🤓 ben yanılanlardanım aşırı erkek hissediyordum rüyalar falan görüyodum. Ama şimdi iki kızımla hayaller kurmanın mutluluğunu yaşıyorum çok şükür 🙏