16+5 im bugün üçlü tarama için gitmiştim doktorum ultrasonla bakarken karnımın alt tarafına biraz fazla bastırdı o an canım acıdı önemsemedim hastaneden çıktıktan sonra farkettim yürüyemiyorum vajina bölgesindeki kemiklerim sanki hareket etsem kırılacak gibi ağrıyor eve geldim kaç saat oldu geçmedi bu normal mi başına gelen var mı ve kendiliğinden geçer mi