ilkanneyim06 Kızlar 3.5 aylık hamileyim folik asitim bitmek üzere ilaç bitince devam etmeli miyim sizce çok kullanılırsa otizm oluyor demişlerdi tabi ama bu kulaktan duyma çok inanmadım hamilelik boyunca kullanan kadınlarımız oldu mu 💙
Esrauysal ilkanneyim06 benim de bitti o sıra senin gibi bende post açmıştım boyle 15 gün içmedim kuzum doktor gidince baska şeyler verdi
Deletedmom_8 ilkanneyim06 doktorunuza sorun. Gerekli görürse devam eder zaten ilk 3 aydan sonra Demir ilacı gibi gereken takviyelere de başlıyorlar. Genelde magnezyumu 3. Ay bittikten sonra kesiyorlar
hayalperest2310 ilkanneyim06 bende 9 haftalıkken başlamıştım hala devam ediyorum içmemem mi lazım acaba dokturum kullan demişti fakat ne zamana kadar diye hiç aklıma gelip sormadım
ballibocek ilkanneyim06 ben hamilelikten bir sene önce başladım, 20+5 teyim, hala kullanıyorum, doktorum kes demedi açıkçasj kullan diye de belirtti hatta..
BBuseY 11+3 te kontrole girmiştim hemen bana bırak dedi hatta yarım kutusu duruyor. Başka multivitamin verdi