sedefyrs1101 İlki saat 21 gibi sancilanma ile baslamıştı kızım gece 1 de doğdu zor bir doğum değildi. Oğlum gece 2 gibi 5 dk da 1 e inen sancı ile başladı hemen arabaya bindik 2.45 gibi hastanedeyim 3 buçukta doğumum oldu. Bu arada hastaneye gittiğimde şiddetli sancım yoktu saat 3 te çok şiddetlendi yarım saat ultra şiddetli sancım oldu tek ıkınmanın daha yarisindayken çocuk doğdu ben bile inanamadim. Ve ikinci doğum sonrası çok çabuk iyileştim yanımda kimse kalmadı gerek duymadım 2. gün hayatıma kaldığım yerden devam ettim.